Kiermasz podręczników używanych
Kiermasz podręczników używanych odbędzie się w poniedziałek, 6 września, podczas długich przerw 10.30-10.45 i 12.25-12.40 w świetlicy szkolnej.
W związku z sytuacją epidemiczną Covid-19 należy przestrzegać następujących procedur:
- Uczniowie, którzy chcą sprzedać podręczniki, proszeni są o ich dostarczenie do biblioteki szkolnej do piątku, 3 września, do godziny 12.00.
- Każdy podręcznik należy oznaczyć karteczką samoprzylepną zawierającą: imię, nazwisko, klasa oraz określić cenę.
- Nauczyciel bibliotekarz wpisuje podręczniki na listę. Listę podpisuje uczeń, który je dostarczył do sprzedaży.
- Dostarczone podręczniki zostaną złożone w przygotowanym pudle w celu dwudniowej kwarantanny.
- W dniu kiermaszu pudła z podręcznikami zostaną wyłożone na scenie w świetlicy szkolnej.
- Każdy uczeń, który przekazał podręczniki do odsprzedaży, jest zobowiązany zabrać swoje podręczniki z pudła w założonych uprzednio rękawiczkach jednorazowych, pod nadzorem nauczyciela bibliotekarza, podpisać się na liście i wyłożyć na stolik w celu odsprzedaży.
- Nauczyciel bibliotekarz może poprosić ucznia o pokazanie dowodu tożsamości, jeżeli nie będzie go w stanie zidentyfikować.
- Podręczniki, które zostały złożone do kwarantanny i których właściciel nie odbierze w poniedziałek, nie zostaną odsprzedane. Za sprzedaż odpowiada uczeń- właściciel podręcznika, który jest zobowiązany tak szybko jak to możliwe odebrać podręczniki od nauczyciela bibliotekarza.
- Zarówno sprzedający, jak i kupujący, są zobowiązani do noszenia maseczki na ustach i nosie oraz do zachowania dystansu i reżimu sanitarnego.